> Geting-jävel

Måste bara berätta om igår kväll då jag (förhoppningsvis) hittade årets sista levande geting-jävel. Jag såg något krypa på golvet, tände lampan, upptäckte det läskiga krypet. Fram med elchock-insektsdödaren. Sprutade ström i den tills det började gnistra, spraka, blixtra och lukta bränt. Tog en vanlig flugsmäck som jag petade upp den försiktigt på med den andra. Slängde den i toaletten och lät den ligga där i några timmar. Sprutade rengöringsmedel på den, slängde papper på den och kissade till slut på den. Tror ni den var död? NEJ! Den jäveln simmade likförbannat fortfarande omkring och såg vidrig ut. (Ja, jag var livrädd när jag kissade). Hoppas då verkligen inte att det överhuvudtaget existerar fler sådana envisa äckliga getingar som den.

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Hilea

haha... man kan spola;)



Ja jag tyckte den smakade lite pistage i undertonen en annan tjej tyckte päron... hmmm...



Ja den va inte så jättekul den bloggen eller hur... haha=)

2009-10-15 @ 01:14:35
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: G A B R I E L L A

svar: Nämen tack, vad gullig du är! Hoppas att du får en bra dag, din blogg är superfin!

2009-10-15 @ 06:56:52
URL: http://forcornelia.blogg.se/
Postat av: Cissi

Men stackars geting =(

2009-10-15 @ 17:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0