> Gårdagens shopping

Godmorgon och förlåt att jag inte uppdaterade igen igår. Älsklings storebror stannade sent och min dator var urkopplad eftersom de använde skärmen. Men som jag lovade ska jag givetvis lägga upp bilder från gårdagens shopping. Den såg ut såhär:


Apoteket:
Ansiktsservetter för sminkborttagning, 2 för 45 kronor
Alvedon 500mg, 38,50 kronor
Försvarets rosa hudsalva till förmån för rosa bandet, 17 kronor
Cerazette minipiller, 84 kronor (högkostnadsskydd, avdraget 50%)


Lancôme Tonique Clarté - Fresh Clarifying and Revitalising Lotion
Lancôme Galatéis Clarté - Gentle Clarifying and Cleansing Fluid Face and Eyes
Oriflame Precise brow definer
Oriflame Fine Liner smokey black
Oriflame long wear Eye Definer smokey black
Oriflame long wear Lip Definer
Oriflame daydream Eye Definer
Oriflame Pure Colous Duo Eyeshadow harvest brons

...Oriflame hade förresten sminkning och sådant inne på Vero Moda igår. Kul att de satsar lite på sånt, tycker jag. Fick inte tvättat några sängkläder igår, så blir väl att göra det idag istället misstänker jag. Ska dessutom in till stan en snabbis och hämta min nya hårddisk. Vad ska ni göra idag?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Nz

Hej, snygg blogg! Gillar designen^^

2009-10-30 @ 11:12:40
URL: http://totalnobody.blogg.se/
Postat av: M A L I N

du fick med dig en hel del hem då :)

2009-10-30 @ 14:59:13
URL: http://nilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0