> Dålig förlorare

Åååh, jag är en sån förbannat dålig förlorare ibland, alltså. Suck! Nu körde jag och Baybe en omgång Hawx igen. Jag kan inte, väljer fel flygplan o skit o har inte en jävla chans. Dör hela tiden och hör hur Honey sitter och suckar varje gång (de få gångerna) jag lyckas träffa hans plan. Vi körde alltså "Versus" som går ut på att man ska skjuta ner varandra. Bajstråkigt när man inte har en jäkla chans, om ni frågar mig.

Nu ska jag unna mig en cigg baraför det. Måste sova strax med, upp tidigt och jobba imorrn, sen åka till Älsklings kusin som fyller år o sen... Secret mission. Avslöjar längre fram. Sov gott allesammans!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0