> Vidrig hamburgare

Efter att jag besiktigat bilen så åkte jag mot jobbet, fast stannade på OKQ8 för att tanka och köpa något snabbt att proppa i mig till lunch. Blev en hamburgare. USCH! Jag är helt ärlig om jag säger att det utan tvekan var en av de äckligast hamburgare jag någonsin ätit. Vidrig utav bara faan var den.

Jag var kissnödig som en jävla gnu och tänkte att drickan som ingick i målet kommer jag ju aldrig kunna dricka upp, då kissar jag ner mig. Men, believe it or not, jag drack upp halva drickan. Varför riskera att kissa ner sig? Jo, för jag var helt enkelt tvungen att skölja ner den med någonting. Så katastrofalt äcklig var den, fattar ante att jag fick i mig den alls... Men jag blev iaf mätt!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0