> Vad ska ni ge?

Borde verkligen gå och lägga mig. Lyssnar på musik och funderar över julklappar nu och kan inte riktigt slita mig. Kan inte komma på vad jag ska ge Mami i juklapp. Och vad ska jag ge storebror? Hjälp, någon? Vad ska ni ge till era nära och kära? Jag behöver så mycket tips jag kan få...

Ska nog ta och borsta tänderna nu. Har trots allt beställt ena hälften av lillasysters julklapp idag. Dessutom är minisysters båda delar är beställda, varav en av dem har redan anlänt. Svärmors är klara och Älsklings ena hälft av julklappen är ordnad. Godnatt!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Monkeeey Automatic

jo jag hörde att hon inte bodde så långt därifrån, ja vet ej vad ja ska ge i julkparrar typ, därför vi ska till ullared -:D puss

2009-11-26 @ 09:16:36
URL: http://monkeeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0