> Tar bort badkaret

Godmorgon. Eller kanske förmiddag... Jag gick som planerat upp vid 8 och ringde min nya hyresvärd. Bestämdes att jag skulle komma förbi kontoret någon dag och prata tapetsering. Skulle även helst gå på mötet den 10 Dec kl. 17:30, tyckte hon. Det blir svårt... Jag besiktigar bilden 13.10 och börjar jobba 14 och jobbar till 19. Hm, vet inte hur det ska läsas än. Det är tydligen så att de ska göra om alla badrum i början av 2010. Tack för att man får reda på sånt av AB Bostäder. Hm, jag hade ju ingen aning om detta.

Förmodligen blir det så att de tar bort alla badkar och alla ska istället bara få ha dusch. Jag som sett fram emot att kunna ta mig ett varmt bad då och då. That sucks. Hursomhelst måste jag på något sätt försöka ta mig till mötet så jag har en chans att säga vad jag tycker och tänker om saken.


(Coolt badkar från alltomprylar.se)

Jag somnade iaf om sen och vaknade vid 11. Drack nyss en kopp kaffe och tänkte försöka få i mig lite brunch (frunch) strax. Vad har ni för planer för dagen? Själv ska jag jobba. Förvånande? Hm, nej.

xoxo
Sanzetth


Kommentarer
Postat av: Astrid

gud skulle aldrig gissa att de där va ett badkar :O

2009-11-27 @ 12:42:35
URL: http://meercii.blogg.se/
Postat av: Maggie Curie

haha, jag vet inte om jag tycker att det är grymt eller otroligt löjligt :P



ha det

2009-11-28 @ 21:42:34
URL: http://maggiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0