> Subway

Morsning korsning. Jobbat idag (som vanligt), efter det åkte jag in till stan. Stannade hemma och kollade om julklapparna jag beställt hade anlänt, men de hade de tyvärr inte. Får hoppas de kommer nästa vecka dådå. Hämtade storebror som hade vart och shoppat, åt på Subway och åkte hem där Älskling väntade.



Har läst hur många bloggar som helst känns det som och tänkte nu ta och unna mig lite choklad. Dålig vana det här med chokladen på kvällarna. Men åt faktiskt ingen igång (weii, haha)! Men först ska jag byta om till myskläder.

Måste passa på och tacka för alla söta kommentarer också. Vad har ni gjort idag?

xoxo
Sanzetth


Kommentarer
Postat av: matilda

mmm subway.. chicken teryaki! :D

2009-11-26 @ 23:40:51
URL: http://fritzmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0