> R.I.P Lilla My

Hela 2 dagar sedan jag uppdaterade nu. Inte likt mig, men det har hänt lite saker runtomkring mig och det är alltså därför jag valt att fokusera på det istället för bloggen de senaste 2 dagarna. Men nu är jag tillbaka igen!

För att lite snabbt dra en del av det som hände (så ni slipper fråga), så var det såhär att lilla tissemissan Siri som kom hit fick åka hem igen 3 dagar efter att hon kommit. Anledningen till det var att Lilla My reagerade fruktansvärt illa. Såpass illa att vi ringde veterinären. Visst har Lilla My alltid varit väldigt speciell och annorlunda mot alla andra katter, men att det skulle vara såhär var ingen av oss beredda på. Veterinären sa att någonting var väldigt fel. Hon skulle inte reagera såhär. (Hon reagerade med "dödar-instinkt" genom att försöka slå sönder och samman stackars lilla Siri, lyckades inte).

Sen var Lilla My helt okontaktbar, det gick inte att få ögonkontakt med henne. Vi lät det gå några dagar, funderade över hur vi skulle göra och pratade med andra katt-ägare och ingen tyckte detta betéende lät normalt. Vi fick åka in med henne till veterinären och han konstaterade att det förmodligen var juver-cancer. Hon fick en spruta och lämnade vår jord i färd upp till kissekatt-himlen.


Vi var tunga i hjärtat allihopa och saknade henne något fruktansvärt. Det gör vi fortfarande. Men nu är Siri hämtad igen och även hennes bror Sigge. Så nu har vi två små kissemiss-bebisar här och försöker fokusera fullt på dem istället för att gå och tänka på Lilla My ständigt och må dåligt över det. Miss her so much
...R.I.P Lilla My †

Så ligger det till. Igår var jag i lägenheten och packade. Helt obeboeligt där just nu, kaos! Men är man påväg ut så är man. Ska dit imorgon med tänkte jag. Hur har er helg varit?

xoxo
Sanzetth



Kommentarer
Postat av: Monkeeey Automatic

beklagar sorgen, tråkigt nät sådant händer, tänker på r , puss

2009-11-22 @ 15:00:33
URL: http://monkeeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0