> Min lägenhet 1

Här kommer de första bilderna ifrån min lägenhet, enjoy!

Kök/"vardagsrum": 







Hallen:



Det där var bara en liiiten liiiten del av alla mina skor, kanske ni förstår. I garderoberna med blommorna på ligger resten. Lägg märke till den fina bilden på kylen med mitt namn felstavat på, den målade Älsklings äldsta son till mig, så sött! Min lilla flashiga silver/vita fondvägg är jag ett stort fan av med, läckert? Hell yeah!

Men visst är det väl himlans fint hemma hos mig? Kommer snart fler bilder på sovrum osv...

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Marion <3 Nicole

vad du har städat för att kunna ta kort ;) har du slängt in allt i sovrummet hahaha eftersom du inte har tagit kort där;) saknar dig biatch :) // Din Marion

2009-11-05 @ 16:15:45
Postat av: Mathildaa

Va fiint du har det!!

2009-11-06 @ 21:40:23
URL: http://mathildaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0