> Lillasysters present

Lillasysters födelsedagspresent blev det ju lite brådis med. Så jag hann inte direkt tänka, utan fick fixa ihop någonting relativt snabbt. Resultatet blev såhär:


Har inte alla priser i huvudet och hittar bara Ica Maxi-kvittot, men detta använde jag mig iaf av:
*Stor glasskål, 50kr Ica Maxi
*Dekorationsstenar (påminner om akvariestenar)
*Naturelle Shampoo Smultron, 17 kr Ica Maxi
*Naturelle Balsam Smultron, 17kr Ica Maxi
*Parfym "Spirit"
*Amour näsdukar "design edition" (för att matcha det rosa/blå temat och för att Lillasyster var vrålförkyld)
*Värmeljushållare, Coop Forum
*Vanilj-värmeljus, Ö&B
*5-pack rökelser, 10kr Magasin1
*Cellofanplast, 22kr/rulle Ica City
*Snyggt rosa band
*Födelsedagskort

Vad tycks? Jag blev iaf ganska nöjd med tanke på hur kort tid jag hade på mig.

xoxo
Sanzetth


Kommentarer
Postat av: Monkey

dom är härliga dina små kreationer :) skulle lätt gilla en sån i pressy :) <3

2009-11-08 @ 21:22:17
URL: http://monkeeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0