> Haha, klaaant!

Jag brukar alltid kopiera mitt namn, så när jag skriver kommentarer i andras bloggar skriver jag i slutet bara "Kram" och trycker Ctrl+V för att klistra in "Nicole". I vanlig ordning gjorde jag nu detta när jag var inne i Englas blogg och kikade. Fick mig dessvärre en liten chock när jag tryckte Ctrl+V, då jag när jag skrev det tidigare inlägget råkat kopiera "köttbullar med mos och gräddsås." av någon anledning.

Så i slutet av min kommentar stod det "Kram köttbullar med mos och gräddsås." Snyggt? Haha, klaaant jag är! Hann dock upptäcka mitt misstag precis när jag skulle trycka "Kommentera"!

xoxo
Sanzetth


Kommentarer
Postat av: RONJA

Tack! :) Allt bra?

2009-11-01 @ 17:29:56
URL: http://septembre.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv: mkays :D jag tycker det är så mysigt att gå på kykogården på halloween! :)



hur har ditt lov varit då?



Jättehäftig bloggdesign :)

2009-11-01 @ 19:26:44
URL: http://dreamonbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0