> Fullspäckad dag


Shohoo. Blev en ganska så fullspäckad dag, precis som jag trodde. Jobbade 8.30-14.15, köpte cigg, gick till mormor och morfar och fick lunch. Jättegod fiskgratäng var det. Lax och potatismos. Efter det åkte jag till Ö&B och köpte mig två stora flyttlådor. Åkte till min lägenhet och packade massa, pratade en snabbis med Mami i telefon och sen åkte jag till Honeyboy. Fick i mig två smörgåsar och hoppade in i duschen. Smörjde in mig i min härliga Body Butter och ansiktscremen från The Body Shop och min favvis till håret Studio Hot Straight.

Nu har jag hunnit läsa lite bloggar, så är relativt uppdaterad på den fronten. Så, vad har kvällen att erbjuda? Ullared går väl på TV, misstänker jag. Men jag har tröttnat och tycker det inte är skoj längre. Den där familjen som är med så mycket känns bara så... dryg? Näe, så jag hoppar alltså det programmet ikväll. Ångrar jag mig finna det ju på webb-TV ändå.

Kanske ska jag joina Älskling och spela lite "Borderlands"? Det är ju faktiskt skoj. Fast när jag skulle installera det så råkade jag skriva "Botherlands", haha, klant^^ Vad gör ni en måndagkväll som denna?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: emma

så trevligt (: hur är din måndagskväll sötnos?

Postat av: Natalie

vilken gullig liten blogg du har! :)

take care, puss! <3

2009-11-23 @ 23:14:28
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0