> Fotat

Vill börja med att be så hemskt mkt om ursäkt för så otroligt kass update i bloggisen idag. Det har varit en lång dag! Jobbade kväll (som ni kanske visste?), sen åkte jag på Secret Mission (igen, och ja ni kommer få reda på vad det är för secret missions jag åkt på några gånger nu, fast inte riktigt än). Sen handlade jag lite, pratade i telefon, lagade mat, åt mat, diskade, städade upp lite och nu - nu ska ni få höra någonting skoj!...

...Jag lovade ju för några veckor sedan att jag skulle lägga upp bilder på min lägenhet! Köket och hallen har jag fotat nu. Ska bara lägga in bilderna i datorn, sen ska ni få se. Vet att några väntat på det ett tag nu, jag är ju bara så otroligt seg ibland =P

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0