> Förbesiktning

Hallu. Äntligen har jag anlänt på den delen av dagen (kvällen) som jag bara ska ta det lugnt på! Först förbesiktigade jag bilen och den gick igenom utan problem. När jag satt där och väntade läste jag lokaltidningen, såg på TV, skickade SMS och pratade i telefon.

Fy fasen för TV4 en förmiddag, usch! Först någon töntig engelsk serie med världens kassaste B-skådisar, sen "Hem till gården" och sen V75. Haha, så kassa program att man såg fram emot reklampauserna (inte okej!). I ett av SMS:en jag skickade till Älskling skrev jag "Nu fick de mina nycklar. Hjälp! Haha, nu har de min bil och jag sitter mitt ute i ingenstans med enbart en cappuccino och TV och lär få spendera en timme såhär." What to say? Det är inte lätt när det är svårt. Och iom att jag inte trodde jag skulle hitta dit (fick ringa pappsen för vägbeskrivning) så åkte jag såpass tidigt att jag var där en halvtimme innan min bil skulle in. Tragiskt^^

xoxo
Sanzetth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0