> Fond/buljong

Ni hade så rätt angående "kobajset" jag skrev om i tidigare inlägg. Det är någon fond/buljong och inte kobajs på burk (även om det ser ut så). Jag var också i tankebanan som en del andra, att det kunde vara någon chokladpuddong eller någonting. Kor förknippar man ju även med mjölk, liksom.

Nu kikar jag och Älskling på "Resident Evil", första filmen. Jag tog bara en liten blogg-paus^^ Men får väl återgå till filmen innan han blir otålig dådå. Eller kanske ska föreslå att vi ser slutet sen när vi går och lägger oss?...

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: simone

sv: Tack så hemskt mycket nicole! vad snäll du är :D

2009-11-01 @ 21:09:06
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0