> Bloggar bloggar bloggar

Shohoohoo! Förlåååt för så kass update idag. Jobbade, åkte till Honey, hoppade in i duschen, käkade, busade med Siri, gosade med Lilla My och så har jag läs en helsikes massa bloggar! jag borde verkligen inte följa såhär många, man blir ju bestulen på så sanslöst mycket tid ;P Haha!

Mina favoritbloggar bland Sveriges större är: Vimmelmammans, Kenzas, Fokis, Katrin Zytomierskas, HotGossips och Spiderchicks. Men jag kan inte heller låta bli att ständigt gå in på Tjuvtittat.se och Tjuvlyssnat.se. Vilka följer ni av de större bloggarna?

Följ gärna min blogg:
bloglovin

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Emmelist

jo det är bara bra! :)



vad har du gjort ikväll då?

2009-11-12 @ 22:51:13
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag följer ingen större blogg, faktiskt.

Men sen beror det ju på vart gränsen för större blogg går ?

Jag läser ingen kändisblogg iaf. Jag gillar att läsa saker jag kan identifiera mig med. :)

2009-11-13 @ 03:11:47
URL: http://sandorama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0