> Telefonförhör

Godmorgon (god förmiddag?). Jag ställde mitt alarm på 9, men kom faktiskt inte upp förrän strax efter 10. Var skönt att sova! Gjorde iordning mig, fixade kaffe och åt en fralla med kalvkorv och gurka på till frukost. Hade förhör över telefon med polisen.

Funderar på att passa på och slå in lite julklappar nu innan jag ska äta lunch och bege mig mot jobbet. Ska bara betala en (sista?) julklappsbeställning först.

Efter jobbet ska jag hem till lillasyster och bli fotad ihop med henne. Hon ska nämligen förstora upp en bild på oss tillsammans och ge bort i julklapp. Skoj idé måste jag säga. Vad har ni för planer för dagen?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

verkligen underbart att sova hihi =)

2009-12-11 @ 11:48:40
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: BECAUSE YOU´RE WORTH IT

sv; jodå rätt bra, sj? ^

2009-12-11 @ 12:42:55
URL: http://msjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0