> Tagit smaklökarna

I'm so sorry att min blogg stått så still idag (igår?). Jäkligt snålt med inlägg. Jag har helt enkelt inte mått bra och inte orkat hänga framför datorn. Då är det illa, för min dumburk är ju min lilla pärla (okej, min bil och min honey också). 

Tänkte jag skulle trösta mig med lite godis, men inte ens det funkade! Why? Jo, för förkylningen har tagit mina smaklökar ifrån mig =O Jag känner ingen smak. Jag skulle förmodligen kunna sätta i mig bajs utan att klaga just nu. Okej, konstistensen känner jag ju iofs fortfarande. Men låt säga något som jag tycker är himla äckligt då. Vitlök är ett bra exempel. Det luktar apa och det smakar apa, men just nu skulle jag nog inte klaga eftersom jag inte känner smaken anyway.

Antar att min poäng gick (aaatjoo) fram? (aaatjoo! aaatjooo! aaatjoo! aaatjoo!). Men JÄVLAR vad jag nyser. I haaaate it, believe (aaatjoo!) me.

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0