> Snyter sönder näsan

Gah, uttråkad. Här sitter jag hemma en lördagkväll och snyter sönder näsan. Mindre roligt. Har jobbat 6 dagar den här veckan och min enda lediga dag är imorgon (idag), söndag. Kommer förmodligen snora sönder även denna dag, förmodligen. Och vi som var barnlediga och allt, haha. (Om man inte räknar bebis-katterna, alltså).

Det är inte lätt när det är svårt, minsann. Vad gör ni denna lördagkväll? Ute och partajar, movienight med vänner, bio, eller något annat skoj?

Fördelen med att sitta här och snora är ju att man slipper vara bakis imorgon. Optimist javisst!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag var i Göteborg och ugglade omkring i affärer igår. Den somna jag vid tio, inte någon vild lördag precis =P

Var latto i fredas förresten, får vi gö om tycker jag!

Puss

2009-12-06 @ 15:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0