> Snarkar du?

Jag satt nyss och läste Kenzas blogg. Hon har lagt upp en lista med frågor där hon bara fyllt i sina svar. Jag kommer till frågan "Snarkar du?" där hon svarat "Enligt mig? Nej. Enligt min pojkvän? Ja."


Jag läser det högt för min pojkvän och tillägger att det låter ju ungefär som vår situation. Jag kommer då fram till att enda anledningen till att han bara hör mig snarka på natten är för att han drömmer att jag snarkar! Smart, eller hur? Att vi inte tänkt på det tidigare^^

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

Godnatt! :)

2009-12-19 @ 23:52:15
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Girly

Hi hi låter som en bra förklaring. Mysigt att se en film.

Min Lördag blev lugn lite hemmaspa.

2009-12-19 @ 23:52:43
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Marion

du snarkar, faan glömmer aldrig när jag vaknade o hoppade till utav att du snarkade fy faan vad rädd jag blev Nicole snarkar det kan jag intyga :)man får svårt att sova när folk snarkar iaf ja

2009-12-20 @ 21:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0