> Skällde ut fel person

Gaah, jag blir galen snart. Är helt klar och väntar bara på att skivan ska bli färdig den med, Men nejdå, här drygar vi så mkt det bara går. "Återstående tid 3 minuter" my ass! Sedan det stod "6 minuter" har det gått en kvart...

Kan ju passa på att berätta att härom natten drömde jag att jag skällde ut någon fullkomligt. Jag minns inte vem det var, men jag vet att det var fel person. Ajdå. När jag berättade min dröm för Älskling så svarade han någonting i stil med:
"Jag vet"
Jag: "Eh, va?"
Han: "Jo, för du väckte mig mitt i natten med ditt mummliga skällande rakt ut i luften"
Jag: "Hahaha"

Ja, där ser man. Pratar i sömnen gör jag inte ofta, men ibland händer det tydligen^^ Brukar ni prata i sömnen?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Camilla

Mjo, ibland pratar jag tydligen i sömnen. Jag har tydligen pratat med någon annan, som också sover, i sömnen med. När jag fick reda på det så garva jag rätt bra. ;)



Puss på dig <3

2009-12-12 @ 16:11:47
URL: http://caaamillaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0