> Opera VS. Explorer

Måste bara påpeka att jag sitter vid lillasysters laptop nu och eftersom hon inte har Opera Browser installerad sitter jag på Internet Explorer. Måste bara fråga er som sitter vid Explorer i vanliga fall; Ser min blogg alltid fucked up ut för er? Det gör den nämligen för mig nu.

Tacka vet jag Opera, that's the shit! Skulle aldrig tänka mig att byta nu när jag är så van vid den. Och hur ser det ut för er med Mozilla Firefox och Safari förresten? Maila mig hemskt gärna en Print Screen på min blogg och skriv vilken webbläsare ni använder. (Min e-mail: [email protected]).

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: emma

nej tyvärr blev det ingen klänning, så jävla typiskt när jag verkligen behövde en. vad ska du hitta på imorgon sötnos? kram

Postat av: Irony by Linn

Jag kör med Internet Explorer jag ;) Funkar grett!



Ha det bra!

2009-12-05 @ 10:01:02
URL: http://linnedins.blogg.se/
Postat av: Mathildaa

Jag kör med vanligt internet explorer, men jag ser den olika l, ibland är den bra, ibland så förvinner sido- saken , typ arkiv och allt sånt finns inte , bara en massa inlägg och sen så har du bara bakgrund på en sida, men när jag kommenterar så är det på båda... lustigt att folk kan se bloggarna olika!

2009-12-05 @ 11:25:33
URL: http://mathildaa.webblogg.se/
Postat av: FATMA | sångerska

Är du en som verkligen gillar skräckfilmer? Just nu säljer jag The Grudge 2 (dvd film) för en billig slant. Och den är helt ny, fortfarande i plast förpackning till och med! :)

2009-12-05 @ 16:11:09
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0