> Ge mig ljuset

Hallu. Jag är hemma! Så jäklans tråkigt att det är lika mörkt när man kommer som när man åkte imorse, tycker jag. Ge mig sommar!... Eller i alla fall lite snö. Jag vill ha ljuset tillbaka! Efter jobbet var jag hemma hos mormor och morfar och fick i mig lite mat. Efter det åkte jag hem till Mami och company, trots att de inte var hemma. Där hämtade jag min post och lämnade en försenad födelsedagspresent till min plastpappa. Han fick en stor fin flaska glögg och två bärs^^


(Fotograf: Min pojkvän)


Ja, tack! Sån himmel som bilden visar skulle sitta hejdundrans bra! Vad har ni gjort idag?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: JENNIE - HUMORBLOGGEN

Härlig bild, får en att sakna solen och sommaren :P

2009-12-14 @ 18:04:30
URL: http://jenniesplace.blogg.se/
Postat av: Mathildaa

Tack , ja jag tyckte att jag hittade lite fina saker:) Nu längtar jag till mellandagsrean som du kanske har sett på min blogg haha..

2009-12-14 @ 21:09:43
URL: http://mathildaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0