> Fruktansvärt misstag

När jag flyttade ifrån Skara till Borås så gjorde jag ett fruktansvärt stort misstag. Misstaget var att skaffa Telia-abonnemang på digita-TV, hemtelefon samt bredband. Inget har skötts bra och jag fruktansvärt missnöjd. Nu ringde jag och sa upp min digital-TV för några veckor sedan, eftersom bindningstiden på den ändå var slut och jag har kabel-TV med bättre utbud i min nästkommande lägenhet.

Allt är frid och fröjd tills igår då jag får ett (två) brev från Telia (Felia) på posten. De skriver en bekräftelse på att jag sagt upp mitt bredband. Vafan, jag har sagt upp DIGITAL-TVn, inte bredbandet. Hur dumma får man egentligen lov att vara? Antingen är de fullkommligt pantade som jobbar där eller så gör de såhär med flit. För hade jag sagt upp bredbandet hade jag fått en fet faktura p.g.a att jag har bindningstid kvar. (Vilket jag nu förmodligen kommer få eftersom de "klantat" sig så in i bomben?)

GAAH, jag sliter mitt hår snart. Strypa någon på Telia av de idioterna jag har pratat med vore fan inte fel, alltså. Helvete. Och alla dessa förbannade telefonköer man måste sitta i för att överhuvudtaget komma fram till dem är ju frustrationsmoment. Finns det överhuvudtaget någon som valt Telia och är nöjd? Knappast...

xoxo
Sanzetth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0