> Förvirrad?

Min chef frågade mig igår om det var jag eller min syster som skulle jobba lördag. (Vi jobbar på samma ställe och lägger upp schemat över våra lördagar själva). Jag sa att det var jag.

Vi stänger butiken och innan vi hoppar in i våra bilar säger min chef:
"Vi ses imorrn!"
Jag: "Eeh, nej?"
Han: "Jasså, inte det?"
Jag: "Nej, du är ledig imorgon?"
Han: "Va?"
Jag: "Ja, det är ju lördag imorgon."
Min chef stannar upp och tittar på mig med förmodligen världens mest förvånade ansiktsuttryck...
Jag: "Eller nej, just det, det är ju fredag imorgon, ja. Okej, vi ses imorrn!"
Min chef börjar skratta och vi säger hejdå.

Så det kan gå. Det är ju alltid han som frågar mig vad det är för dag och datum och sånt, så fattar om han blev förvirrad. Dock kanske inte lika förvirrad som jag. Det är inte lätt en sen torsdagkväll att veta vad kommande dag ska bli för en dag!^^

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Emmelist

jo det är fint! :D



vad gör du idag då?

2009-12-04 @ 12:37:35
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0