> Breven på lådan

Gooodmorgon! Nu är jag minsann vaken och (nästan) klar att åka till jobbet. Vaknade 06.40 helt av mig  själv. Inbyggt väckarklocka? Jag börjar undra, alltså. Men ni tror väl inte att jag gick upp baraför det? Nähehe. Jag tog mobilen ställde om mitt alarm från 06.45 till 06.55. Tänkte att en kvarts sömn till skulle hjälpa mig att bli piggelin. Hjälpte inte. Är iofs inte lika dödstrött som igår morses.

Nu ska jag fila gaddarna och sen när jag anländer in the city my work is så ska jag försöka komma ihåg att lägga breven på lådan så de kommer iväg. Hur det blir med detta lilla uppdrag får vi väl se... Ha en bra dag, allihopa!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: emma

tack för dina frågor bejb! svaren kommer imorgon ;) hur är din tisdag? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0