> Andra advent

Godmorgon! Andra advent var det idag, ja. Bara två kvar sen är det jul på riktigt. Damn, det var ju inte längesen den var Januari och vi var ute och åkte pulka... Tiden går så sjukt fort! Jag hinner knappt med i svängarna, haha. Kom även att tänka på häromdagen att jag flyttat 3 gånger under loppet av 1,5 år. Snart en fjärde gång. Herregud, sanslöst. Hur orkar jag? Nej, just det ja, det är ju det jag inte gör. Men nu har jag min fina 3:a den 1 Januari och då ska jag tapetsera, måla och inreda helt i min egen smak och förhoppningsvis inte flytta därifrån på väääldigt länge!

Ja, just det ja, det är ju ny dag idag, den 6:e December. Betyder att jag får skrapa en ruta i min julkalender. Hoppas jag vinner en miljon idag! Wish me luck.

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0