> Alla inslagna

Nu är alla julklapparna inslagna. Okej, alla utom till en person, men jag har ju faktiskt inte ens köpt den julklappen än. Kommer iaf bild på alla julklapparna imorgon. Fortfarande har jag ingen laddare till min fina rosa Sony-kamera, så mobilbilder får väl duga då. It sucks, men vad gör man inte?...

Huvudvärken har återvänt (leave me alone!). Tryckt i min lite Alvedon, så hoppas den ger med sig helt snart. Dämpad är den iaf. Min astma terroriserar mig så in i helsike nu när jag är såhär förkyd med. Ska man inte få andas som en vanlig människa baraför att man är förkyld heller? Åh...

Tänkte ta och hoppa i säng snart och (förhoppningsvis) sova bort det sjuka. Ett stycke optimist var det här, ja! I wish. Jomen önska kan man ju alltid, eller hur?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Emmelist

hehe ja det lär ju inte vara det enklaste ;P

2009-12-18 @ 00:35:46
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0